zaterdag 13 december 2014

Samenvatting Trim Healthy Mama - Introductie

De zussen Serene en Pearl - de schrijfsters van het boek - verzekeren ons in de introductie dat er een oplossing is voor de overtollige kilo's die je maar niet kwijtraakt. Op een eenvoudige manier, makkelijk in te plannen en voor iedereen bereikbaar.

Je hoeft niet vanaf het begin alles perfect te kunnen of te weten, beter is het om stap voor stap je gewoontes aan te passen. Serene en Pearl hebben zelf talloze diëten uitgeprobeerd, fouten gemaakt, geleerd en succes geboekt. De bijbel is hen daarbij tot hulp geweest - in de bijbel staat veel over voeding geschreven! God heeft ons de schepping gegeven om van te genieten, niets daarvan is ongezond voor ons.

In de tien bladzijden van de introductie wordt van alle kanten belicht hoe veelzijdig, eenvoudig en haalbaar de THM methode is. De volgende keer volgt een samenvatting van de eerste vier hoofdstukken (van de in totaal 43).

Onder elke samenvatting zal ik mijn eigen gedachten weergeven - ik frons toch nogal eens mijn wenkbrauwen bij wat ik in het boek zie...

Geen opmerkingen: