vrijdag 16 januari 2015

Weekend weg

Morgen gaan we een weekend weg. Dan gaat meestal alles anders wat eetgebied betreft. In zo'n huisje heb je minder afleiding en mijn ervaring is dat je sneller gaat snaaien. Ook heb ik door de toestanden met ziekte thuis niet de gelegenheid gehad om me erop voor te bereiden door bijvoorbeeld iets van tevoren te maken, dus ik zal het moeten doen met de middelen die me dan ter beschikking staan.
En de weegschaal blijft thuis.

Wel heb ik gisterenavond alvast vier stukken chocola gemaakt door 2 eetlepels kokosolie te smelten met 2 eetlepels roomboter (zo smaakt het niet al te veel naar kokosolie, daar kan ik minder goed tegen), met een bergje rauwe cacao erdoor en twee eetlepels gemalen palmsuiker. Zo krijg ik in elk geval goede vetten binnen (de roomboter is gekochte grasboter). De chocola kan ik natuurlijk wel gewoon meenemen, dat scheelt al een stuk!


1 opmerking:

hetis zoalshetis zei

Oh, zie dat je weg bent.
Veel plezier samen hoor!
Goed van je dat je nog even de chocola gemaakt hebt om mee te nemen.