donderdag 19 februari 2015

Dat is een meevaller!

Vandaag deed ik een aangename ontdekking in de facebookgroep van JUDDD/THM. Het blijkt dat je na de eerste twee weken streng welles/nietes eten je calorie-inname op de nietes-dagen mag ophogen met 5% per keer. Ik weet niet per hoeveel dagen, maar dat staat vast in het boek. Ik kan niet wachten tot het hier wordt bezorgd, maar dat kan nog 9 werkdagen duren...

Intussen ga ik toch vast naar het volgende niveau. De website van JUDDD hanteert een bepaalde hoeveelheid calorieën voor de welles-dagen en noemt dat 100%. Op de nietes-dagen at ik tot nu toe 20% daarvan, dat gaat nu dus 25% worden. Eigenlijk vind ik dat behoorlijk eng, dan ben ik bang dat het niet meer gaat, maar aan de andere kant blijk ik op dit dieet te kunnen vertrouwen en moet het misschien gewoon uitproberen. Ik houd jullie op de hoogte!

1 opmerking:

hetis zoalshetis zei

Fijn hoor dat dit dieet je zo goed bevalt en je lekker afvalt nu!