donderdag 5 februari 2015

JUDDD en THM combineren?

Nu mijn gewichtsverlies al een tijdje stilstaat (ik schommel tussen de 86 en 87 kilo), ben ik toch wat meer gaan lezen over het combineren van THM en een andere methode. Na wat ik over JUDDD heb gelezen op verschillende blogs, bijvoorbeeld hier, denk ik dat ik het gewoon moet proberen. De vrouw uit de link had al jaren problemen met haar gewicht, en wat ze ook deed, het werkte niet. Het is best interessant om de serie blogjes van haar te lezen (elke keer onderaan klikken op 'newer post'), ook over de ontdekkingen die ze doet over hoe haar lichaam werkt (bijv. dat periodiek vasten helemaal niet zo erg is als alle deskundigen altijd zeggen - ze had dat al eerder gemerkt toen ze een periode druk bezig was in huis en alleen at als ze honger had, soms maar één keer per dag, in die periode was ze wel afgevallen), maar ook dat ze met het dieet is gestopt toen ze bijna bij haar doel was, en later al haar verloren gewicht er weer aan heeft gegeten. Tja, dat zal bij elke manier van eten (oftewel dieet) wel het gevaar zijn!

Binnenkort zal ik een paar blogjes schrijven over deze methode, en over het wel of  niet combineren ervan met THM. Op Facebook - waar ik via de achterdeur (met een andere naam) weer in de groep ben binnengeslopen - heb ik lidmaatschap aangevraagd van de groep die THM met JUDDD combineert. Ben benieuwd!

Geen opmerkingen: